Na wielkie wyjście: koronki i złoto

10:15 Honorata 6 Comments


Nowy post w ciągu tygodnia od publikacji poprzedniego, na tym blogu to rzadkość! Mając w domu przenośne studio fotograficzne wykorzystałam sytuację, że sprzęt był rozłożony i zmusiłam Osobistego do pstryknięcia fotek. Zgodził się chociaż była 2.30 nad ranem, po przetańczonej imprezie z lekkim szumem w głowie. Wiedziałam, że szybko taka okazja mi się nie trafi a z racji tego, że zdarzyło mi się kilkakrotnie dostać od Was maila z prośbą o zamieszczenie stylizacji na tzw. "wielkie wyjście" po prostu musiałam uwiecznić ten "ałtfit". Specjalnie na tą okazję: 40-stkę znajomych, zakupiłam w Sukienkowie boską koronkową kieckę i złote szpilki, które są istną wisienką na torcie. Do tego "stara" ramoneska, kopertówka, biżuteria i można powiedzieć, że się nieźle odstawiłam!








sukienka,szpilki-sukienkowo.eu; ramoneska-takko fashion/wyprzedaż; kopertówka-c&a/wyprzedaż; kolczyki,bransoletki-h&m

zdjęcia Daniel

6 komentarzy :

  1. Nieźle? Jest przepięknie!!! Bo ty jesteś piękną kobietą! Złote szpilki - cudo, ale dla mnie wisienką na torcie są twoje uszminkowane usta. No i w ogóle - całość jak milion dolców :DDD El-la

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komplementy! Cieszę się, że aż tak się wszystko podoba :) Dawno nie malowałam ust na tak intensywny kolor, ale faktycznie idealnie pasowało to do całości. No i jeszcze paznokcie do tego. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. No kochana...rewelacja:-). Pięknie wyglądasz w tej sukience:-). A te złote butki to istny rarytas. Jestem zachwycona Twoim imprezowym lookiem:-), buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, też się zachwycałam jak zobaczyłam te zdjęcia ;) A tak poważnie: kiecka i szpilki są bajeczne, a co najważniejsze do wynoszenia na codzień. Buziaki!

      Usuń
  3. Bosko, więcej takich "ałtfitów" plisss ;)
    Pozdro, P.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga