Po...

19:40 Honorata 7 Comments


Pospacerowali, popstrykali, trochę zmarzli. Lubią tak, bo potem w domowym zaciszu można się ogrzać gorącą herbatą, zjeść ulubione ciasto, obejrzeć bajkę z morałem, zadumać się, pogadać. Pokłócić się o to w jaką planszówkę zagramy, a może w Darta? Nie, w kręgle! Powkurzać, poobrażać, że się przegrało, nawet rozbeczeć i potem pocieszać. Pośmiać i poprzytulać. 
Pobyć razem.











ja: płaszcz-baccanera/wyprzedaż; spódnica-stradivarius/wyprzedaż; szal-h&m/wyprzedaż; torebka-mango/wyprzedaż; rękawiczi-sinsay; kozaki-big star/wyprzedaż; 
on: płaszcz-lumpeks; spodnie-carry/wyprzedaż; szal-zwykły sklep; buty-reserved/wyprzedaż
ono: kurtka-pepco; spodnie-smyk/wyprzedaż; szal,komin-zwykły sklep; buty-ccc

zdjęcia Daniel

7 komentarzy :

  1. Świetny zestaw, a spódnica bardzo mi się podoba, jest taka...nieoczywista, ciekawa, to chyba przez ten kolor i połysk. A to bycie razem z bliskimi to najwspanialsze co może nas spotkać. Fajnie jest razem być, bawić się, spacerować, tulić, milczeć i nawet wkurzać się:-). Byle razem:-). Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica tym bardziej ciekawa, że przeceniona była z 129,90 na 19,90 ;) Myślałam o jej skróceniu, ale chyba zostawię tak jak jest. Teraz mieliśmy właśnie taki rodzinny weekend - uwielbiam... Buziaki!

      Usuń
  2. Wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehhh... Pamiętam pierwsze zdjęcia Bibika na Twoim blogu. A teraz taki już duży chłopak z niego... Piękna spódnica. I Ty jak zwykle piękna. Taka sama jak wtedy, kiedy Bibik w kombinezonie bawił się w śniegu... :-) Uwielbiam oglądać Wasze zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie. Hania bania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu Baniu Droga, jak dawno Cię tu nie było, znaczy nie pisałaś nic, tym bardziej miło mi czytać takie słowa, dzięki wielkie za komplement, dzieciaki nam rosną, zmieniają się, tylko my nie ;) Dobrze wiedzieć, że zaglądasz :) Lubię wracać do tamtego posta i zdjęć, bardzo... Pozdrawiam Cię równie serdecznie i napisz czasami coś krzepiącego ;)

      Usuń
  4. Witaj! ja chciałam zapytać o płaszczyk.. Jak się nosi? jest choć trochę ciepły? Czy się jakoś mechaci albo strasznie obłazi? dziekuję z góry :)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga