Jak księżniczka

08:25 Honorata 23 Comments


Sierpień minął nie wiem kiedy. Ostatnie gorące dni wykorzystane na działce, nad wodą, u znajomych, tyle radości w zwykłe dni. Niezwykłe zachody słońca na które patrzymy z naszego okna i czasami ciepły deszcz, który daje niesamowity efekt na zdjęciach. Mam nadzieję, że jeszcze założę tego lata moje zwiewne, długie sukienki, które dziś pokazuję za jednym zamachem. Kolega mojego Synka mówi, że księżniczka jestem, bo tylko one noszą takie długie... 















zestaw 1: suknia-h&m/wyprzedaż; narzutka-pepco; sandały-zwykły sklep/wyprzedaż; torba-reserved/wyprzedaż; okulary,bransolety-h&m; naszyjnik-tally weijl/wyprzedaż; pierścionek-pamiątka
zestaw 2: suknia-new yorker/wyprzedaż; kurtka,torba-lumpeks; naszyjnik-new yorker; bransolety-h&m; pierścionek-reserved/wyprzedaż

zdjęcia Daniel & ja

23 komentarze :

  1. Łaaał! W tej pierwszej wyglądasz fenomenalnie! Jest jej tak dużo przy dekolcie, piękne marszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wylądasz pięknie w takiej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że to tylko jeden zestaw, ale jak się przypatrzyłam to są dwa! Oba wspaniałe, te sukienki, ah - przepięknie wyglądasz. Bardzo podoba mi się torba z drugiego zestawu. I to z lumpeksu - cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza sukienka cudowna, w długich sukienkach wyglądasz fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienkę z pierwszego zestawu też mam ale niebieską :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego Ty taka piękna jesteś?? :) ')
    pierwsza sukienka cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. pierścionek - meeeeeega!

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj, no jesteś księżniczka...jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie wyglądasz, bardzo promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. set ciekawy, podobają mi się zdjęcia i ich klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny set,a zdjęcia cudowne..

    OdpowiedzUsuń
  12. racje ma kolega synka :) oj ma racje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasują Ci te sukienusie :)
    Torba z drugiego setu jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz w tej z H&M - przymierzałam ją, ale na mnie leżała beznadziejnie, może dlatego, że jestem dużo niższa od Ciebie;)
    Zdjęcia - eh, niezwykle kobiece:)

    OdpowiedzUsuń
  15. honorata, pisz proszę częściej, zaglądam codziennie i od jakiegoś czasu cisza.. aż tu nagle dziś ...! twój blog jest wyjątkowy, taki...eteryczny. piękne zdjęcia, jesteście bardzo zdolni ty i małżonek twój :) super ciuchy, świetny styl, klasa sama w sobie !!!
    RUDA

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna ta sukienka! podobają mi się dodatki, które do niej dobrałaś, całość bardzo na tak : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki wielkie Dziewczyny za Wasze przemiłe komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  18. zgadzam się z Kolegą Synka, Księżniczko!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka cudo:)
    i jeszcze te zdjęcia hmmmmmmmm cudowne....

    OdpowiedzUsuń
  20. A my czekamy na nowego posta...;)

    M.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga