Cudownie

06:10 Honorata 52 Comments

Image Hosted by ImageShack.us

Dziś nie musiałam zaklinać pogody jak poprzednio, było cudownie ciepło, szkoda tylko, że siedziałam w pracy, ale udało się złapać resztki słońca na zdjęciach.
Cieszę się, że jednym z trendów na tą jesień są futra, bo bardzo lubię te sztuczne i chętnie noszę. Na razie musi mi wystarczyć sam kołnierz szyty u krawcowej, który mam od wielu sezonów, nawet dwie sztuki: jedną z guzikami do przypięcia i drugą bez, na różne kombinacje.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

bluzka, szorty - h&m/wyprzedaż
marynarka - reserved/wyprzedaż
rajstopy - osiedlowy sklepik
kołnierz - szyty
pasek - z szafy
kozaki - zara
torebka - allegro
kolczyki, bransoletki - h&m
broszka - babcina

Image Hosted by ImageShack.us

fotki Daniel

52 komentarze :

  1. Piękny kołnierz, i bardzo podobają mi się Twoje rajtki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówił Ci ktoś że masz czar, szyk i styl?
    Jesteś czarująca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kołnierz przebojem wkroczył na blogi :)
    Ślicznie Ci w tym wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz! Rajstopy są genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że kołnierze wymiatają, ja też dziś cały dzień w takim latałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie bomba :) piękny kołnierz, ponadto bardzo podoba mi się bluzka. niby zwyczajna, a tyle uroku...

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hipnotyzujesz! :) A takich rajstop szukam! Muszę na nowo odkryć czar osiedlowych sklepików ;)
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  8. cały outfit podoba mi się niezmiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o boszzz, jakie cudowne rajstopy!!! koniecznie zdradź co to za osiedlowy sklepik, muszę takie mieć :) a tak w ogóle to pięknie wyglądasz, promieniejesz, a ja nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem zachwycona całym zestawem, ale rajtki faktycznie na pierwszym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknie ukladaja sie razem kolory bluzki, paska i rajstop. te rzeczy przepiekne, a stylizacja wyjatkowa:)

    moja szafa

    OdpowiedzUsuń
  12. jak patrze na twoje zdjęci to wierzyć mi się nie chce ze mieszkasz w PO! zdjecia cudowne! najbardziej podobaja mi sie kozaki (tez poszukaje jasnych ale na plaskim obcasie) i rajstopy sa niesamowite! pieknie ci w tych wlosach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w rajstopach, zdradzisz na jakim osiedlu kupione?
    Zresztą wszystko perfekcyjnie zestawione, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zwykle dzień w pracy zaczęłam od przeglądania szaf :) wyglądasz pięknie...jak miło zobaczyc jeszcze kogos kto ma ochote na trochę jasności, kiedy naokoło wszyscy ubrani tylko szaro buro (Warszawa)...
    czy kozaczki z Zary, te które masz na sobie są wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjne rajstopy i buty, slicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, cały zestaw, broszka i w ogóle... oglądam i oglądam!
    Renata

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale Ty jesteś ładna! Ale Ty jesteś zgrabna!:) I tak zawsze ładnie wszystko łączysz, niczego za dużo i niczego za mało. Zdradzisz czy masz naturalnie kręcone włosy czy to robota fryzjera? Nie mogę się napatrzeć na tę fryzurę. Całe życie chciałam mieć kręcone włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaaaa ten zestaw jest moim numerem 1 ;) ..

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny outfit!!! Nie byłam przekonana do futrzanych kołnierz, teraz sama mam jeden :-)) Wszystko piękne.

    OdpowiedzUsuń
  20. racja - cudownie :) kolory, faktury, ażury - wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  21. ach! och! ach!
    najfajowszy :) zestaw
    rajtki świetne - chociaż myślę, że to bardzo duża zasługa świetnych zgrabnych nóg.

    OdpowiedzUsuń
  22. no cudownie cudownie co tu dużo pisać

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestaw :) kobieco, seksownie i niezwykle stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Będę nudna i znów napiszę, że mi się strasznie podoba. Zdziwiłabym się jakby mi się nie podobało, bo jeszcze chyba nie było u CIebie takiej rzeczy :D Kołnierz jest super :D Sama bym taki chciała, ale najbardziej urzekły mnie rajstopy - szukam takich, widziałam całkiem podobne w Orsayu, ale cena nie była ciekawa :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy zestaw :), prześliczna torba :D

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw a buty są boskie:)ja osobiście nigdy nie byłam za futrami chodź w tym sezonie kupiłam sobie dwa futerka bez rękawków tak mi sie spodobały ze nie mogłam ich nie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz cudownie w tym zestawie:) wszystko świetnie do siebie pasuje. jak zwykle piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  28. uroda,figura modelki....ach,zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zwykle przepiekne zdjecia i jak zwykle cudnie wygladasz! Kolniez i torebka genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje Drogie, dzięki za wszystkie komentarze i miłe słowa!
    @Anonimowy - nieskromnie powiem, że coś mi się obiło o uszy ;p
    @Pinkshelf, Biurowa - rajtki są jakiejś firmy, ale mało znanej, a opakowanie niestety wyrzuciłam. Kupione na os. Stare Żegrze w takim małym sklepiku w bloku przy przystanku tramwajowym. Jak tam idę to zawsze wiem, że coś kupię.
    @Veroni - oj, a dlaczego się dziwisz?
    @Joanna - wygodne, ostatnio przetańczyłam w nich całą noc, a na codzień też się sprawdzają.
    @Petitka - ale Ty miła jesteś! A włosy moje własne takie pokręcone, a ja natomiast zawsze chciałam mieć prościuteńkie ;)
    @Miuska - za rajtki też staram się nieprzepłacać, bo łatwo podrzeć, te były za 19,90, czyli do zaakceptowania.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta pierwsza fotka genialna jest, widać, że fotografowi robienie zdjęć przychodzi z łatwością.
    Pozdrawiam i będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie wygladasz !!! absolutnie cały outfit mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne zdjęcia. do tego jeszcze rewelacyjna bluzka i to futerko pierwsza klasa. ja też jestem za sztucznymi futrami, są fantastyczne i pasują niemal do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  34. Boski zestaw, normalnie jak z żurnala ;)
    Dara

    OdpowiedzUsuń
  35. codowny cała dół i ten kołnierz bardzo efektowny

    OdpowiedzUsuń
  36. urzekły mnie twoje rajstopy i buty i cały strój :)

    OdpowiedzUsuń
  37. takie futrzane kolnierzyki sa teraz w h&m'ie i tez chetnie sie w taki zaopatrze. Calosc dobrana ze smakiem i klasa. Sliczna kolorystyka. Widze, ze tez ' przeklinasz' swoje krecone wlosy;) co ja bym zrobila, zeby miec swoje naturalnie proste:)

    Monika z j'adore fashion

    OdpowiedzUsuń
  38. :)))
    @Monika P. - kiedyś nawet zrobiłam sobie trwałą prostującą, to nic nie dało, tylko kasę niepotrzebnie wydałam. Teraz w końcu pogodziłam się z moimi kędziorami ;p

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne buty i śliczna kolorystyka:)

    p.s. tamten komentarz usunęłam bo było za dużu literówek:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny zestaw, nie mogę się napatrzeć! :o)

    OdpowiedzUsuń
  41. kołnierz jest rewelacyjny aż zazdroszcze hehe
    a cały zestaw bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  42. bombowe rajstopki i ciekawy kolorek kozaków :)

    OdpowiedzUsuń
  43. genialnie wyglądasz, świetne rajstopy, kołnierz, bluzka i w ogóle jesteś bardzo ładna! nie wiem czemu jestem tutaj po raz pierwszy; dzięki za komentarz! dodaję do linków i będę na bierząco!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. piękny strój i piękne zdjęcia i piękna kobieta

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystko pasuje do siebie, nie ma przesytu,a zachowana jest harmonia całości przez stonowaną kolorystykę i dodatki.
    A pikowana torebka i ażurowe rajstopy wymiatają!
    Też takie chcę!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz jak żywcem z wybiegu. Wyjątkowo piękne połączenie. Oj, nie pogardziłabym takim zestawem ... cudo!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga