Pochłaniacz czasu

20:25 Honorata 23 Comments

Od trzech lat z różną częstotliwością pojawiania się moich wpisów prowadzę tego bloga, choć czasu mało i miewam różne przemyślenia go dotyczące, niezmiennie nadal mi się chce. Do do tego jeszcze drugi blog, równie dla mnie ważny, chociaż tak sobie gadam i Małżonkowi, że mi się nie chce wcale już, a on nigdy nic nie mówi. Chyba dobrze wie, że to tylko takie moje gderanie, bo w końcu siadam przed laptopem i jestem tutaj. 
Od dwóch lat na zdjęciach od czasu do czasu pojawia się największy pochłaniacz wolnego czasu jakiego znam, coraz chętniej pozuje no i oczywiście sam sięga po aparat.
I niezmiennie też od dwóch lat darzę wielkim uwielbieniem długość spódnic i sukienek do kostek, w których czuję się nieziemsko kobieco.

















ja: spódnica-reserved; marynarka-stradivarius; koszulka,koturny,biżuteria-h&m; torebka-house/wyprzedaż; bransoletki-jubiler; zegarek-asos;
on: koszula,spodnie,czapa-takko fashion/wyprzedaż; t-shirt-carry/wyprzedaż; trampki-zwykły sklep
ono: koszulka-pepco; koszula,trampki-podarowane; spodnie,czapa-h&m

zdjęcia Daniel & Bibik & ja

23 komentarze :

  1. Ale mały wyrósł :) Przywieszka przy bransoletce idealnie do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo "ukradlas" mi torebke :P jak zwykle perfykcyjnie! zdecydowanie pasuja do ciebie te dlugie kiecki. no i rzeczywiscie twoj blog sledze juz 3 lata! heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś Kochana, moją najwierniejszą Czytelniczką chyba, bo prawie pod każdym postem zawsze się meldujesz :) Dzięki!

      Usuń
  3. no coś w tych długich spódnicach jest...:)))
    pozdrawiam kobieco
    Wilczomleczek

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny maluch wydaje sie byc wesolym i fajnym dzieciakiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo wesołym i najfajniejszym dzieckiem ;)

      Usuń
  5. Wyglądacie nieziemsko! Wszyscy! Kolory piękne. Ach, ach!

    OdpowiedzUsuń
  6. super, aż chce się oglądać takie zdjęcia, gdzie uśmiech przeplata się na każdym :))))))
    Fajny malec :) taka miniaturka taty :)
    pozdrawiam ciepło i mam nadzieje, że niebawem i ja będę miała taki mój pochłaniacz czasu :)
    miłego weekendu :)
    słońce... słońce... słońce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malec ostatnio musi mieć wszystko jak tata :) Korzystaj z tego wolnego czasu ile się da, pozdrawiam! A słońca brak :(

      Usuń
  7. Czuć Miłość z Waszych fotek..:)
    Hehe, najlepsze zdjęcie chłopaków i Bibika jako LUZAKA:)Mały Słodziak:)
    Pozdrówka,
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  8. O, niech Ci się chce dalej! Świetny blog, bardzo lubię tu zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna spódnica i torebka. Panowie rewelka!
    J.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę to już 3 lata?? Tak długo się na Ciebie gapię z nieustającym zachwytem??? Ehh... Powiem tak - Twój blog jest dla mnie, jak to mówi mój Karolek, "najlejpsi". Dajecie mi radość, wiarę i tyle pozytywnych emocji... I super wyglądasz w tych długich kieckach :-) Hania bania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę! Też pamiętam, że gdzieś tam od początku jesteś i czasami coś skrobniesz Haniu Baniu Droga. Dziękuję za "najlepsi", jestem zaszczycona ;)

      Usuń
  11. Ja też obserwuję Cię już spory kawałek czasu (ponad 2 lata) i z radością czytam kolejne wpisy... "pochłaniacz czasu" wyjątkowo uroczy i rośnie w zastraszającym tempie :)
    Co do spódnic-ładnie w tej długiej, ale ja jestem absolutną fanką Twoich nóg, więc czekam na zestaw z mini! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa lata też nieźle. A kończyny dolne ostatnio ciągle zasłonięte długimi spódnicami, ale coś wymyślę skoro mają fankę absolutną ;) Również pozdrawiam!

      Usuń
  12. Przedstawiacie bardzo ciekawy styl. Lubicie bawić się modą zapraszam do mnie,
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Prowadź dalej bloga, bo to jedyny który odwiedzam regularnie. I częściej poproszę rodzinę w komplecie!
    Luśka

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejnego roku i więcej wpisów! Fajny, prosty zestaw twój, a chłopaki luzaki ;)
    Pozdr, K.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę takie nowatorskie połączenie beżu i tego odcienia zielonego.. Bardzo udane połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna z Was rodzinka :) Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga