Ważne detale

19:30 Honorata 24 Comments

Zabraliśmy się za mały remont kuchni i zajęło nam to sporo czasu i energii, aż boję się myśleć ile tego schodzi przy budowie domu. Kuchnia nabrała całkiem nowego charakteru dzięki małym zmianom i dodaniu nowych akcentów. Codzienne stroje też warto urozmaicać nowymi dodatkami, jakiś sprawdzony zestaw plus coś nowego: na przykład kolorowa czapka, szal, torba. Takie detale wprowadzają duże urozmaicenie.
Podczas wojaży po marketach budowlanych przejeżdżaliśmy przez małą miejscowość, ruch był mały więc zatrzymaliśmy się na szybką "sesję zdjęciową", całkiem spontaniczną, ale takie są najlepsze. Warto zawsze mieć aparat przy sobie.



















ja: kamizelka-stradivarius/wyprzedaż; płascz-c&a; spodnie-bershka; sweter-vero moda/factory outlet; komin-h&m; czapka-carry/wyprzedaż; rękawiczki,naszyjnik-prezenty; bransoletki-robione; zegarek-jego; buty-new yorker; torba-claire’s/factory outlet
on: kamizelka,spodnie,kurtka-reserved/wyprzedaż; czapka-h&m; szal-lumpeks; rękawiczki-prezent; buty-zwykły sklep/wyprzedaż

zdjęcia my

24 komentarze :

  1. Też tak lubię. kurtka a na to futrzak. Wyglądasz kapitalnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwoje wyglądacie kapitalnie! Tatuś w końcu ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Każde zdjęcie cudowne! Stylizacji - wiadomo! - nawet nie komentuję :))
    Zainspirowałaś mnie do pewnego zdjęcia ;) Bo, że ja taka anonimowa, to nawet kilka ujęć byłoby do zgapienia ^^ Pozwolisz, że troszkę ściągnę ... ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Zapomniałam skomentować posta, a przecież to było moim głównym celem ;)
      Otóż uważam, że dodatki są o wiele ważniejsze od "bazy" i to właśnie do nich przywiązuje największą uwagę w codziennym stroju. Wybór dodatków zajmuje mi najwięcej czasu :) Moim ulubionym "dodatkiem" wprowadzającym urozmaicenie jest kolor na paznokciach ;))

      Usuń
    2. Na zgapianie zezwalam i bardzo ciekawa jestem co wymyśliłaś ;) A kolor na paznokciach bardzo istotnym detalem jest, mi ostatnio czarny się spodobał.

      Usuń
  4. No i git!:)
    Wilczomleczek

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno diabeł tkwi w szczegółach i chyba coś w tym jest, detale nadają charakteru całości. Świetnie to wszystko zgrałaś, jest ciekawie i klimatycznie.
    Co do remtontów to masz rację, zawsze schodzi, my wykańczamy domek i końca nie widać:-), ale już za kilka dni przeprowadzka i ogarnianie wszystkiego na miejscu:-).
    Czuję, że będzie co robić:-).
    Pozdrawiam ciepło.
    Moniuszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to życzę weny przy urządzaniu i oby się dobrze mieszkało na nowym! Pozdrawiam równie ciepło.

      Usuń
  6. OOO :) Właśnie wczoraj przez przypadek kupiłam taką samą czapkę w Carry jak masz na zdjęciu :)
    Były czerwone i żółte, wzięłam czerwoną, a w zasadzie bordową.
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółte też mi się podobały, ale bordo lepsze.

      Usuń
  7. baaardzo mi sie podoba!! czapa ze spodniami super razem wygladaja!! i wogole wszystkie detale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ładnie wyglądacie! Super! :)
    Bardzo podoba mi się twoja torba i futrzak :)

    +Zakochałam się w Twoim nagłówku! Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się nagłówek podoba, dobrze, że mi to piszesz, bo pomyślałam ostatnio czy już się nie opatrzył. Jednak jeszcze zostanie ;)

      Usuń
  9. Uwielbiam Wasze sesje :)Torba rewelacyjna, z resztą cały look również :) Przytulnie, ciepło, wygodnie i modnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko zdjęć kuchni brak!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Zdjęć nie komentuje bo jak zwykle są rewelacyjne. Stylizacja bardzo fajna. Od jakiegoś czasu "polowałam" na futrzaną kamizelkę i dziś poczta mi ją dostarczyła - huraaa! :) I dobrze, bo w przeciwnym razem patrzyłabym z zazdrością na zdjęcia, a tak - podziwiam (jak zwykle).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Futrzak to podstawa, ja mam w szafie trzy takie kamizele ;)

      Usuń
  12. fajna stylizacja-ciekawa jestem jak wyglada Twoja kuchnia po liftingu no i reszta waszego locum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu pojawia się tu coś z wnętrza i właśnie taki post się szykuje :)

      Usuń
  13. bardzo fajny zestaw! piękna krata i śliczna koroneczka przy pięknym sweterku :)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga