Obiecaj

10:00 Honorata 10 Comments

Koncert Ani Dąbrowskiej już niedługo. Piękny prezent z okazji Rocznicy Ślubu. 
Już nie mogę się doczekać. Czekam i słucham ulubionych, wrytych w pamięć piosenek. 
Ciągle mi mało. Nie tylko tego...

"Obiecaj mi ostatni raz,
Że za moje nic wszystko mi dasz.
Obiecaj mi znów cały świat,
Niech powszedni chleb zmieni swój smak."

















kurtka,zegarek,bransoletki-new yorker/wyprzedaż; kamizelka,pasek-lumpeks; dżinsy-zwykły sklep; sweter-bestseller/factory outlet; naszyjnik,komin-h&m; czapka-takkio fashion/wyprzedaż; torba-mohito/wyprzedaż; buty-no boso/wyprzedaż

zdjecia Daniel

10 komentarzy :

  1. Lubię Cie taką... :) Kamizela świetna! A Anka jest najlepsza! Pozdrawiam ciepło, stała czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka najlepsza, potwierdzam! Pozdrawiam równie ciepło.

      Usuń
  2. Anię Dąbrowską niespecjalnie lubię, ale ciebie w takim rokowym wydaniu TAAAK :)) Rewelacyjna kamizelka i buty! Doskonale spójny zestaw stworzyłaś.. El-la

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kamizelka sprawdza się świetnie, a pomyśleć, że wahałam się z jej zakupem... ;)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia... Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Honoratko, w takim razie wszystkiego najlepszego z okazji Rocznicy Ślubu, przede wszystkim duuuuużo miłości i wielu pięknych, wspólnych chwil. Fajny zestaw, taki rockowy, z pazurem:-), pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo za życzenia, pozdrawiamy ciepło!

      Usuń
  5. Cholerka, nic się nie zmieniasz od lat :) Piękna jak zawsze :)
    Wszystkiego najlepszego dla Żony i Męża z okazji rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję pięknie za komplement i za życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga