Odstawieni

21:25 Honorata 13 Comments


Cała Rodzina "odstawiona" od święta. Szpilki, złoto, marynarki, krawaty, koszule. Czasami można i nawet trzeba. Udział w każdej uroczystości zobowiązuje chociażby przez wzgląd na szacunek wobec tych przez których zostaliśmy zaproszeni. Niestety będąc w tym roku na Komuniach z przykrością stwierdzam, że nie każdy hołduje tej zasadzie. Rozciągnięte swetry, rozchełstane koszule, wyciągnięte kiecki, rozdeptane sandały, o dzieciach nie wspomnę, niestety. A tak niewiele trzeba. No, ale to prywatna sprawa każdego z tych tak się prezentujących i nic mi do tego. Na szczęście było też na co popatrzeć z przyjemnością i nieukrywanym zachwytem. 
Ja bardzo lubię kiedy cała nasza Trójca może się tak "odpicować" i iść "do ludzi" ;)













marynarka-sinsay/wyprzedaż; marynarka-new yorker/wyprzedaż; torebka-zwykły sklep; kolczyki, bransoletki-h&m; zegarek-lorus; szpilki,pasek-sukienkowo.eu
on-marynarka-reserved; spodnie-stępniak; koszula-h&m; krawat-zwykły sklep; buty-deichmann/wyprzedaż
ono-marynarka,krawat-h&m/wyprzedaż; spodnie,koszula-smyk; trampki-ccc/wyprzedaż

zdjęcia my

13 komentarzy :

  1. Wow, wyglądacie obłędnie :-). Piękna ta biała marynarka, takiej właśnie nie mam w szafie. No a złote butki... nosiłabym :-). Kwestia odpowiedniego stroju w związku z takimi okazjami jak np. Komunia Św. czy ślub to dla mnie kwestia nie tylko estetyczna, ale też szacunek dla otoczenia, długo by na temat pisać :-). Ja również lubię się "odpicować" i "iść do ludzi" :-). Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ;) Marynarkę w zeszłym roku kupowałam, ale widziałam teraz podobne, przecenione już. Złote szpilki z Sukienkowa są jedynymi, które mi się nie wysuwają a tym samym jedynymi w mojej szafie. O ten szacunek wobec zapraszających i innych przede wszystkim mi chodzi, dobrze to ujęłaś, dopiszę ;) Ściskam również!

      Usuń
  2. Otóż to! Ubierając się stosownie do okazji i miejsca okazujemy swój szacunek do tychże. Dla ludzi z klasą przestrzeganie przyjętych norm towarzyskich i społecznych nie jest żadnym problemem. Jak ktoś nie ma klasy, to zwykle sam się demaskuje - albo ubiorem, albo zachowaniem. Pięknie się prezentujecie całą rodzinką, a młody wprost mnie zachwycił. Wyrasta na wspaniałego młodzieńca :D. El-la

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Podpisuję się pod tym co napisałaś. Dziękujemy za komplementy, oj przystojnego i wspaniałego mam Synula to fakt ;) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Rewelacyjnie się prezentujecie! Fotki z koniem piękne. Zgadzam się w pełni z tym, że na wszelkich uroczystościach powinno się być ubranym stosownie do okazji, nie ma taryfy ulgowej.
    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, też się zachwycam zdjęciami z koniem :) Cieszę się, że się ze mną zgadzasz ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Cały ten blog według mnie jest wystrzałowy.Im więcej będzie wrzucanych wątków tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło to czytać, ale niestety jakoś się nie składa z blogowaniem, może mnie jeszcze kiedyś najdzie ochota. Pozdrawiam ciepło ;)

      Usuń
  5. Honorata, gdzie jesteś?? Tak rzadko coś wstawiasz :-( Nie bądź leniuchem kochana! Pozdrawiam serdecznie. Hania bania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, jak widać mało na blogu, ale ogólnie jestem i mam się dobrze. Blog jest, może coś kiedyś jeszcze wrzucę, na razie weny i czasu brak, pozostał sentyment. Ściskam!

      Usuń
  6. Nawet jak ktoś na co dzień tak jak ja preferuje bardziej sportowy styl to są okazje, że coś eleganckiego w szafie też dobrze jak jest. Fajne rzeczy udaje mi się znaleźć na różnych wyprzedażach i do tego w atrakcyjnych cenach.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga