W samo południe

12:00 Honorata 40 Comments

 

Zmobilizowałam się i zamieszczam nowego posta - w samo południe,  Bibik mi asystuje robiąc przegląd swoich wszystkich książeczek, kolorowanek, wyklejanek szeroko i barwnie je omawiając. A ja sama  ostatnio żyję naszym pierwszym wyjazdem nad morze z Małym.  Na zdjęciach robionych również w samo południe pewnej pięknej soboty, trochę "mojej" wiosny jak napisał mi ktoś ostatnio w komentarzach. Rzepak to już chyba dawno przekwitł, a ja tak uwielbiam te żółte, pachnące pola.
Odkryłam u mnie na osiedlu bardzo fajny lumpeks z ciuchami dla dzieci, kupiłam dla Bibika: marynarkę GAP za 6 zł (szukałam trochę, szliśmy na komunię, wszędzie były strasznie drogie, a tu proszę taka okazja!) oraz koszulę za 2 zł, futrzaną kamizelkę za 8 zł, spodnie na szelkach za 3 zł i
 to co poniżej: kurtkę za 5 zł i dla siebie za 10 zł. Dziecięce ciuszki są jak nowe, kilka nawet z metkami, dzieciaki szybko wyrastają ze swoich rzeczy i nie mają kiedy ich zniszczyć, a ja w końcu też mam coś z działu dziecięcego. Kolejny raz napiszę  o Pepco i Reserved, te sklepy mnie nie zawodzą. W Pepco tanie, ładne rzeczy dla maluchów i naprawdę niezłe t-shirty damskie oraz męskie. W Reserved dużo przecenionych ciuszków dla chłopców - poszalałam. A dla siebie kupiłam za niższą cenę świetną narzutkę o oryginalnym kształcie i bardzo intrygujące buciki dla Bibika: każdy jak je widzi to pyta czemu nie ma sznurowadeł.
Ostatnio życzyłam Wam dużo słońca i był upał jak w środku lata, natura trochę głupieje, w każdym razie ja też zamawiam taką pogodę na nasz urlop nad morzem. Rozpoczynam dziś pakowanie. Do miłego!

 
 


 




  
  


 
 
 



ja:
kurtka - lumpeks
narzutka, buty - reserved/wyprzedaż
t-shirt - pepco
leginsy - osiedlowy sklep
kolanówki - calzedonia
torba - c&a
kolczyki, bransolety, okulary - h&m

chłopaki:
całość - wyprzedaże reserved i h&m, pepco, osiedlowy sklep, lumpeks

zdjęcia Daniel & ja

40 komentarzy :

  1. Karmelowa narzutka jest po prostu boska! A poza tym wyglądasz jak oaza spokoju, hehe :) Bardzo, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. No! cieszę się, że moje słowa mają taką moc sprawczą:D
    świetny pomysł na połączenie takiej narzutki z kurtką - wyszło niebanalnie, no a cała reszta to już tylko wisienki na torcie (kurde, ile tych wisienek tu jest:)!!!)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię tu być,jest tu u Ciebie tak ciepło,to aż niesamowite(:

    Lola

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia jak zawsze cudowne :) , a narzutkę też zdobyłam w promocji w reserved ,tylko w landrynkowym kolorze (w Gdyni ostał się tylko taki kolor). Katusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna narzutka, jacket i buty małego.
    Życzę udanego urlopu!!! i dużo słońca!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz :) jak zawsze,
    fajnie, że udało Ci się zdobyć tyle ciuszków w przystępnych cenach, lumpeksy to zwykle kopalnia niezłych rzeczy dla dzieci.
    A słońce niechaj świeci, mnie to pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś przepiękna! Cudowne zdjęcia, bardzo klimatyczne :) cudny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrząc na Waszą trójeczkę aż mi się powoli marzy powiększyć mój tandem;)
    Twoje pierwsze zdjęcie - bajka! pełnia szczęścia na twarzy:)
    Życzę Wam cudownego urlopu!:)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. wydaje mi sie, że jest to jeden z najlepszych zestawów jaki widziałam u Ciebie ;) Jesteś bezwzględnie mistrzynią wyprzedaży ;) Piękne zdjęcia. Cudowny kształt narzutki i świetne buty.

    Udanego wyjazdu pełnego wspanialych wspomnień ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dawno te buty były w reserved?? bo w sumie dawno nie byłam a szukam takich wszedzie w tym kolorze właśnie i sznurowanych bez palca.

    OdpowiedzUsuń
  12. JA O ZDJECIACH W RZEPAKU MARZE OD ZESZLEGO ROKU I CHYBA MUSZE POCZEKAC JESZCZE JEDEN BO TYM RAZEM ZNOWU SIE NIE UDALO :( SLICZNIE WYGLADASZ. SWIETNA MIESZANKA FAKTUR I KOLOROW. ZAZDROSZCZE WYJAZDU NAD MORZE!! JA KAZDY CZAS MUSZE POSWIECIAC NA NAUKE DO OBRONY... CZEKAM NA FOTO RELACJE Z WAKACJI I UDANEGO WYJAZDU!!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia, fajnie wyglądają. Masz super narzutkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zdjęcia rzepakiem w tle. Uwielbiam! I te buty - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Honiu, wyglądasz cuuuudownie!!!!!!!!!!!!!!Super zestaw bardzo nietuzinkowo zestawione to wszystko-narzutka przeboska-tez uwielbiam reserved-zawsze-zawsze coś znajdę:)
    Chłopcy bardzo stylowi-komponują się z Tobą idealnie-nad morzem krotko ich trzymaj, żeby jakieś "córki rybaka", "dziewczyny ratownika" nie zarzuciły na nich sieci:)
    I na siebie tez uważaj-taka super Kobieta od razu rzuca się w oczy:):)
    Udanego wypoczynku-ciepełka, sloneczka, relaksu we troje i wróc do nas szybko dzieląc sie wakacyjnymi outfitami:)
    POLA

    OdpowiedzUsuń
  16. tenisówki faktycznie intrygjące :) swietną masz kurtkę

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dość że piękna, to jeszcze pogodą rządzi!
    Wasz Bibik nosi buty bez sznurówek, a nasz Biszkopt każde obuwie zdejmuje i wywala z wózka. Marzymy o elektronicznym zapięciu;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko fajnie przemyślanie od stóp do głów idealnie! na maksa mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słońce, wyglądasz pięknie. Promieniejesz.
    A jeśli chodzi o ubranie to mnie zdecydowanie zachwyciła narzuta i ... lakier na paznokciach.Pięknby kolor.
    Cudownego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego urlopu:) Jak zwykle wyglądasz cudnie, też się zastanawiałam nad tą narzutką,trampki Małego wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak się spieszę, że wszystko mi się chrzani, pranie robię ;) Do trzech razy sztuka, zatem:
    Śliczne dzięki za komentarze, miłe słowa, komplementy oraz życzenia udanego wypoczynku, oby się sprawdziło, w sumie najważniejsze żeby nie padało.
    @Malena - hehe, oaza spokoju... raczej nie ;)
    @Robaczek - no mają, mają, a ja sama ładuję sobie akumulatory czytając to wszystko co piszecie.
    @Panna Lola - fakt, niesamowite!
    @Katusia - ja oglądałam jeszcze czerwone, też ładne.
    @6roove - niecierpliwie czekam na kolejny rzut w tym lumpeksie.
    @Agnieszka - powiększaj, powiększaj ;)
    @Talia - jestem mistrzynią wyprzedaży, jak to brzmi!
    @Rot - dawno je kupiłam, jakoś na zeszłorocznych wyprzedażach.
    @Veroni - ucz się zatem pilnie, trzymam kciuki! A zdjęć pewnie narobimy masę.
    @Pola - Kochana dzięki za połechtanie mojej próżności, jak zwykle. Chłopaków będę pilnować, Bibik już czaruje wszystkich dookoła ;) A oni będą pilnować mnie. Jedziemy większą ekipą, relaksować będziemy się na pewno!
    @Cealum - no ba, rządzę! Obym sobie dobrze zarządziła ;) Myślę, że Biszkopt i z takim zapięciem by sobie poradził, fajowy jest! Zajrzałam na Twoje blogi, podobają mi się, śliczna z Ciebie kobieta, jak tylko znajdę chwilkę na pewno zabawię dłużej. A nasz Bibik namiętnie ściąga kalosze, bo bardzo łatwo mu to idzie, fiknie nogą i "kokoszka" nie ma, to jest dopiero ubaw. Mogłam mu o numer mniejsze kupić ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. melduje ze w trójmieście od paru dni ładnie i całkiem ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twój styl! cóż dodac kiedy jak zwykle pięknie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. swietnie pomysły na zdjęcia ;) naprawde cudownie sie ubierasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. podgladajac Ciebie , Was to jakby spragnionemu wody dac ......niesamowita czystosc swoboda delikatnosc
    moje ulubione "babeczka świeca i Ty...
    ania

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygladasz przepięknie. Świetnie pozujesz i zachwycasz intrygujacymi spojrzeniami :) Super i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedy tu wchodzę, przeglądam, oglądam mam w głowie jedną, nieodpartą myśl w tłumie innych: jesteś niezwykle piękną kobietą.

    OdpowiedzUsuń
  30. super post, z pewnoscia wroce bo mi sie tu bardzo podoba;)

    zapraszam na

    fuckthatfashionart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne dodatki!!! Zapraszam na mojego bloga.
    Udanego wypoczynku! http://buduarkamizu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Dmuchawce latawce lala la la! :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie żebym narzekała, ale jakiś post by się przydał...

    Pozdrawiam gorąco :) Mam nadzieję, że urlop bardzo udany.

    D.

    OdpowiedzUsuń
  34. no wracaj już z tych wakacji :P najlepiej z dużą ilością zdjęć i dużą ilością pomysłów na dużo nowych postów !!!
    N....ka

    OdpowiedzUsuń
  35. Honoratko wracaj do nas z dużą ilością zdjęć!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. BOSKO WYGLĄDASZ, ALE WRACAJ BABO!
    POZDRO, K.

    OdpowiedzUsuń
  37. BOSKO WYGLĄDASZ, ALE WRACAJ BABO!
    POZDRO, K.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdjęcie jak zawsze klimatyczne, można oglądać i ogladać!
    Jo

    OdpowiedzUsuń
  39. Wróciłam, wróciłam, zabrać się nie mogłam za nowego posta, ale ostatnie komentarze mnie zmobilizowały. Dzięki za wszystkie niesamowicie miłe słowa i proszę nie krzyczcie już na mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga