Jego kapelusz

21:30 Honorata 25 Comments


Męski kapelusz kupiony z myślą o Nim w końcu i tak częściej ląduje na mojej głowie, pożyczam sobie od czasu do czasu, kiedy chcę się poczuć inaczej. Właśnie tak się czuję w tym nakryciu głowy. Inaczej. Wytwornie, tajemniczo. Nie potrafię tego wyjaśnić, ale to niesamowite uczucie i kiedy w końcu mam na głowie kapelusz to jakby święto jakieś… Kupię sobie jeszcze na lato słomkowy, przymierzałam już, męski i damski, trudno się zdecydować, męski uniwersalny, będziemy mogli się wymieniać. Kiedy ja noszę czarny kapelusz, Małżonek musi się zadowolić kaszkietem w kratkę, nówka sztuka z lumpeksu za 5 zł, Bibik też taki dostanie, mam już upatrzony jeden na ulubionym targowisku, jutro kupimy. Dobrej nocy.











bluzka, kamizelka - h&m/wyprzedaż; spodnie, naszyjnik - stradivarius/wyprzedaż; kurtka, torba - c&a; kapelusz, szal - h&m; buty - reserved/wyprzedaż

zdjęcia Daniel

25 komentarzy :

  1. Masz świetny styl! :) A rodzinne zdjęcia, aż mile się ogląda.
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności Ty.....
    pozdrawiam przedświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, pasuje do Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Honiu, Ty to nawet w worku na ziemniaki wygladalabys super:)
    Dla mnie to klasa, smak, gust, prostota stylu w jednej wspaniałej kobietce :)
    Tyria

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie, buty i kapelusz rzecz jasna- cud miód malina. Całość świetnie współgra. No i Pan też pięknie wygląda, kaszkiet boski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, znowu wszystko mi się podoba(sorki za banał), zdradzisz gdzie upatrzyłaś słomkowy kapelutek
    Pozdr0wienia Świątecznie dla Was z Gdańska
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  7. Honorato, oglądanie i czytanie Twojego bloga to sama przyjemność. W przeciwieństwie do wielu szafiarek masz świadmość siebie, swojego stylu. Wiesz co do Ciebie pasuje, w czym Ci dobrze. Potrafisz znaleźć perełki za grosze, jesteś piękna i masz doskonałą figurę. Wiem, ż wszyscy Ci słodzą, ale nie da się inaczej :D.
    Jednak najpiękniejsze w tym blogu są zdjęcia, które przedstawiają całą rodzinę, Twojego męża i synka. Bije od Was szczęście, jesteście piękni i tacy radośni! Wzbudzacie bardzo pozytywne emocje.
    Życzę Wam wesołych świąt i kolejnych cudownych postów.

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi sie jak wygladasz, masz tak subtelna buzie ze az milo na ciebie sie patrzy :)


    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest pościk i to z tatusiem ;p Kapelutek bomba!

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelka! ja nie jestem tak odwazna i nie ubralabym takiego kapelusza chociaz mega mi sie to podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz super figurę i we wszystkim wyglądasz świetnie:) jaka szkoda, że nie mieszkasz w warszawce:( miło byłoby pójść razem na kawkę...
    Radosnych Świąt dla całej Rodzinki, Monika

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie ci tym kapelusiku :)
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne spodnie. niestety, dużo osób ma w nich ogromny tyłek. Ty za to wyglądasz świetnie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj Mamuska, ja tam bym Ci w zyciu tego kapeilusza nie pozyczyla na miejscu twojego Ślubnego, schowałabym najglebiej w szafie, bylebys nie znalazła...wygladasz w nim tak seksownie, że po prostu szok i naprawdę dziwię się Małzonkowi, że tak po prostu Ci go uzycza;)
    Świetny, luzacko look-jest rzeczywiście inaczej, bardzo ciekawie, niebanalnie...jak u Ciebie zawsze...zresztą:P

    POLA
    P.S Malzonek w swoim kaszkieciku tez niczego sobie:)

    Spokojnych, rodzinnych świat i małemu udanych poszukiwań zajaczka-buźka Kochana

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze przepiękna stylizacja, do twarzy Ci w tym kapeluszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten kapelusz dodaje całości szyku ! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. wdzinko jest cudowne! piękna krata! Twój krój nie wiedząc dlaczego poniekąd kojarzy mi się z dżokejem, ale to komplement! :)
    świetne zestawienie kolorystyczne, każdy element ma to coś - klimat, super!

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesołych Wam! Jak zwykle piknie!
    Pozdr, K.

    OdpowiedzUsuń
  20. boski kapelusz, reszta też robi wrażenie :)
    podziwiam Twój styl - ubierasz się na luzie, ale z klasą.

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję wszystkim, za komplementy i niesamowicie ciepłe słowa! Najlepszego po świętach ;)
    @Tyria – może kiedyś takie worki modne będą to się okaże ;) Dzięki Kochana!
    @Ela – lubię te banały a kapelutek słomkowy z h&m.
    @Anonimowy – takie słowa czyta się z wielką przyjemnością, cieszy mnie bardzo takie odbieranie tego bloga. To daje pozytywnego kopa i chęć robienia tego dalej.
    @Veroni – ja też jakoś na początku nie mogłam się przekonać, czułam się jakoś tak nieswojo, ale przeszło, spróbuj.
    @Monika – dzięki, czasami też żałuję, że nie mieszkam w Warszawie, ale tylko czasami, zapraszam do Poznania!
    @Okularnica – seksownie mówisz? No to częściej muszę kapelusz sobie pożyczać ;p Z szukania zajączka radocha ogromna była i to nie jedna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie wyglądasz w męskim kapeluszu i myślę, że śmiało możesz go nosić na co dzień. Ja także mam sporą kolekcję tego typu nakryć głowy ze sklepu https://www.sterkowski.pl/ w którym uwielbiam robić zakupy. Jestem zdania, że kapelusz dodaje klasy dla całej naszej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o eleganckie kapelusze, to moim zdaniem powinnaś zajrzeć jeszcze tutaj https://hatfactory.eu/. Znajdziesz tam wiele ciekawych propozycji, które wykonane są wyłącznie z materiałów najwyższej klasy. Warto pamiętać, że odpowiednio dobrany kapelusz powinien komponować się z resztą naszego ubioru. W ten sposób z pewnością urozmaici on nasz elegancki wizerunek.

      Usuń
  24. Co by nie było to oczywiście samo noszenie kapeluszy czy innych nakryć głowy jest niezwykle ważne. Ja również jestem zdania, że fajnie opisano w https://huza.pl/jaki-kaszkiet-meski-wybrac-na-wiosne-7751/ jak na wiosnę najlepiej wybrać kaszkiet.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga