Kudłacz

14:05 Honorata 13 Comments

Moja kudłata kamizelka wzbudza żywe zainteresowanie i jest często komentowana wśród znajomych w rozmaity sposób: misiu, baran, owca, pastuch, kudłacz. Ja sama po prostu ją uwielbiam i noszę często, prawie do wszystkiego. Sprawdza się nawet do eleganckiego zestawu z plisowaną spódnicą, zwiewną bluzką i wysokimi obcasami. To mój jedyny wyprzedażowy łup, może jeszcze warto wspomnieć o butach z Biedrony za jedyne 10 zł.
Ostanio częściej kupuję ciuchy w zwykłych, osiedlowych sklepach i lumpeksach. W sieciówkach powalają mnie zazwyczaj ceny, nawet te obniżone. Po moich zakupowych wojażach stwierdzam, że w trendach co roku to samo, zmieniają się tylko kolory wiodące, ale to dobrze, bo jeśli jest baza to wystarczy wymienić dodatki w tych barwach, które uznano akurat za topowe. U mnie króluje od dłuższego czasu czarny i szary, na wiosnę dorzucę może beżowy, modrakowy, pudrowy róż. Do tego jednak potrzebuję odrobinę słońca i więcej pozytywnego myślenia… 



kamizelka– h&m/wyprzedaż; kurtka-lumpeks; spodnie-zwykły sklep; bluzka-zara/wyprzedaż; czapka,komin,torba-prezent; bransoletki-prezent,robione; zegarek-house/wyprzedaż; buty,rękawiczki-biedronka/wyprzedaż

zdjęcia Daniel

13 komentarzy :

  1. Uwielbiam Cię w takim wydaniu... Bosko ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale rewelacyjny jest ten kudłacz ! ja uwielbiam futrzaki i nie ukrywam, ze ten też chętnie bym przygarnela do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze bym chciała przygarnąć białego, bo takiego jeszcze nie mam.

      Usuń
  3. ja to dopiero uwielbiam futrzaki!!! ;-) ten jest znakomity.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma jak dobra baza :) świetny jest ten kudłacz, a buty mam te same i wzięłam je od tak a są świetne i wygodne mimo iż na obcasie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Wyglądasz rewelacyjnie .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie współgra z nierozbudzoną naturą ten twój zestaw. też mam takie odczucia odnośnie sieciówek.zaporowo cenowo a bezjakościowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na kolorystykę zwróciłam uwagę, że idealnie się wkomponowałam ;) Ostatnio odkryłam sklep Sinsay, kupiłam koszulę i zobaczymy jak z jakością, bo cenowo bardzo korzystnie.

      Usuń
  7. Na luzie, ale z klasą! Ta bransoleta z czaszką jest genialna.
    Pozdro, A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletka w moim babskim towarzystwie robi furorę! Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Kudłacz jest świetny ! sama bym takiego chciała :P
    wyglądasz jak 'babka' z klasą :)

    Pozdrawiam,
    caaaudiaaac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga