Błękitne sny...

19:25 Honorata 20 Comments









































zdjęcia  ja

20 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia,klimat... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Bibik duży już! Piękny ma pokoik. Świetna maszyna, radio, waliza. Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że się podoba, pozdrawiam!

      Usuń
  3. cudnie cudnie cudnie! patrzę na Niego i przypominam Wasze rozterki i początki....ciarki....cudnie! bo CUD! pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana, CUD - dokładnie! Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Te zdjęcia oddają wszystko, wszystko... :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać twego bloga, cudny jest, nastają mnie pozytywnie. tak zaglądam tu do ciebie co jakiś czas a Ciebie nie ma i nie ma..... tak czekam jak mnie zainspirujesz tym razem.... jesień już idzie!! Ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ...no właśnie... tęsknimy!!! ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie urządzasz wnętrza, podziwiam. Też czekam na coś nowego, zatem do roboty ;)
    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki wielkie, się mobilizuję do nowego posta ;p Pozdrawiam Was ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Honoratko, gdzie jesteś? Tak długo nic nie wstawiasz... Pozdrawiam ciepło. Hania bania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, jestem, na dniach coś wrzucę, również pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  10. :) pięknie u Was.
    Kiedyś pisałam do Ciebie, że byłaś cegiełką w budowaniu schodów do mojego szczęścia, na które wciąż czekam.

    Moje szczęście jest z nami od trzech miesięcy. Jestem niewyobrażalnie szczęśliwa. Jestem niewyobrażalnie spełniona. Jeszcze raz Ci dziękuję.

    bocianieczekamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, tego co mi kiedyś napisałaś nie zapomnę, bo było wyjątkowe... I cieszę się z Tobą, zajrzałam na Twojego bloga, trochę poczytałam, łzy się pokulały. Pięknie piszesz. Będę zaglądać. Cieszcie się sobą i tym na co tak długo czekaliście!
      Ściskam i też dziękuję :)

      Usuń
    2. ... i jak znajdziesz chwilę to napisz do mnie, chętnie zobaczyłabym zdjęcia tego Waszego Szczęścia :)

      Usuń
  11. Witaj, ale się za Tobą stęskniłam, jestem w pracy i pomyślałam zajrzę do ciebie a tu .....p u s t k i . ..
    wracaj, czekam i z tego co czytam nie tylko ja, pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się stęskniłam ;) Wróciłam i właśnie coś wrzuciłam w końcu, również pozdrawiam!

      Usuń
  12. ...też czekam niecierpliwie... i myślę, że wiele Twoich czytelniczek więc nie zapominaj o nas! :)
    P.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga