Wysportowana

18:00 Honorata 22 Comments

Stęskniłam się za tym moim miejscem w sieci, Wy chyba trochę też... Nie miałam ostatnio w ogóle czasu na blogowanie. Nowa praca, dodatkowe zajęcia, przeprowadzka, szkoła Bibika.
Zmiana lokalu to spełnienie marzenia o powiększeniu przestrzeni wokół siebie plus kawałek ogródka, gdzie Bibik już zrył trawę grając w piłkę z kim się dało. I ja dostąpiłam tego zaszczytu. 
Dużo się ruszam dzięki temu, bo gramy prawie codziennie. Do tego ciągle jeszcze się przeprowadzamy kursując ze "starego" na "nowe". Ogarniam się w tym moim "pałacu" biegając góra-dół, góra-dół w poszukiwaniu konkretnej rzeczy, którą podczas pakowania gdzieś wsadziłam.
Mimo zmęczenia szczęście niesamowite i frajda. Urządzam, dekoruję, zmieniam. I siłą rzeczy częściej bywam w marketach budowlano-remontowo-dekoracyjnych niż w sklepach z ciuchami.
Chociaż kiedy coś mi wpadnie w oko to się skuszę, tak jak na lekkie spodnie a'la dresy z wyprzedaży za 29 zł.  Kiedy mnie Synuś zobaczył w tym stroju spytał "co ty taka wysportowana mama?" Spodnie z paskiem i czapka z daszkiem określają dziecięce wyobrażenia, które często wprowadzają mnie w zdumienie. Kiedy powiedzieliśmy Bibikowi, że się przeprowadzamy spytał czy zabierzemy ze sobą ściany?
Nie potrzebujemy, bo na "nowym" mamy więcej ścian, o wiele więcej!














spodnie,bransoletka-reserved/wyprzedaż; t-shirt-c&a; marynarka-stradivarius/wyprzedaż; naszyjnik,czapka-h&m; zegarek-new yorker/wyprzedaż; buty-zara

zdjęcia Daniel

22 komentarze :

  1. Fajnie Cię w końcu wiedzieć! :-)Wlczmlk

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ze jestes! I dobrze ze u Was tez dobrze. Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze, że w końcu się spięłam i coś tu wrzuciłam, brakowało mi tego :) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Bardzo klimatyczne zdjęcia! Daj mi koniecznie znac jakim aparatem i obiektywem były wykonane. Podoba mi się taki styl :)

    Pozdrawiam!
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka przeprowadzka to bardzo fajna sprawa.
    Fajne te Twoje zdjęcia, wyszły takie nostalgiczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zdjęcia się podobają, to zasługa fotografującego :)

      Usuń
  5. Jejku, jak ja się za Tobą stęskniłam:-). Cieszę się, że u Ciebie wszystko w porządku i takie fajne zmiany zadziały się w Waszym życiu. Wyglądasz jak zwykle klimatycznie i z pomysłem. Gratuluję większej przestrzeni wokół siebie, ogródek to fajna sprawa, coś na ten temat wiem. Od ponad roku znowu mieszkam w domu i nie zamieniłabym tego za nic w świecie:-). Wszystkiego dobrego Kochana i pisz częściej jeśli się da:-).
    Pozdrawiam, Moniuszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! Większa przestrzeń to jest, tym bardziej, że nasze mieszkanko było małe, tu to "pałac" mamy ;) W ogródku na wiosnę będziemy działać, teraz jest gdzie grać w piłkę. Również wszystkiego dobrego i zrobię co w mojej mocy żeby być tu częściej. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  6. Miło, że jesteś.Możemy liczyć na zdjęcia z nowego miejsca? Na pewno jest klimat:)
    Liz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia na pewno kiedyś będą. Nad klimatem cały czas pracuję, ale podobno już jest ;)

      Usuń
  7. Piszesz tak fajnie,naturalnie i bez zadęcia, że człowiek cieszy się z Tobą! Musisz koniecznie wrzucić zdjęcia "nowego". Dzieciaki mają wyobraźnię, wiem coś o tym ;) Zdjęcia piękne, taka jesteś tajemnicza zawsze na nich. Lubię :) A kontrast kolorystyczny naszyjnika, butów i paznokci bomba! Całość bomba!
    Pozdrawiam i bywaj tu częściej :)))
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie się czyta takie słowa, dziękuję bardzo! Zdjęcia wkrótce jakieś będą. Pozdrawiam!

      Usuń
  8. W końcu doczekałam się nowego posta .Fajnie że jesteś.Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuudownie!
    Bardzo się ciesze Waszym szczęściem. Czekam niecierpliwie na zdjęcia nowego wnętrza.
    Pozdrawiam,
    Wierna czytelnczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, faktycznie muszę się sprężyć i obfotografować wnętrze ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Fajnie, że znów jesteś. Gratuluję nowego lokum i życzę samych radości w urządzaniu nowej większej przestrzeni! Wyglądasz jak zawsze świetnie, mimo zabiegania i zaangażowania w tylu nowych przedsięwzięciach. Niewiarygodne, jak czas szybko leci! Bibik już do szkoły chodzi :DD El-la

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radość z urządzania się jest ogromna, szkoda tylko, że czasu ciągle za mało. Ja sama nie wierzę, że mój Syn już do szkoły poszedł... Dzięki za miłe słowa, ściskam!

      Usuń

Archiwum bloga