Razem

12:45 Honorata 9 Comments

Razem, we troje. Kino i "Kopciuszek" z przesłaniem, że: "trzeba być dobrym i odważnym" to wszystko się ułoży a marzenia się spełnią. Lody z Maca z polewą toffi, wspólny spacer, choć dla Syna marna to już atrakcja, ale chęć zabawy w naszego fotografa zwycięża i idziemy wszyscy zadowoleni, zostawiając fochy za sobą. A wieczorem kiedy Mały Gnom śpi, wyczerpany intensywnym dniem, czas już tylko dla dwojga...
Wszystko tak jak lubię. Tylko częściej poproszę.




















ja: marynarka,spodnie-lumpeks; t-shirt-reserved/wyprzedaż; naszyjnik,okulary-h&m; bransoletki-lilou,apart,zwykły sklep; torba-zwykły sklep; buty-zara
on: t-shirt,czapka-pepco; koszula-lidl; spodnie-h&m/wyprzedaż; trampki-zwykły sklep
ono: t-shirt-pepco; koszula-smyk; trampki,czapka-h&m

zdjęcia my

9 komentarzy :

  1. Piękne te zdjęcia Waszej trójki, a Ty jak zwykle wyglądasz rewelacyjnie. Fajnie to wszystko zestawiłaś, marynarka skradła moje serce. Niezłą perełkę znalazłaś w lumpeksie:-). Za to właśnie je uwielbiam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! A z marynarką się wahałam, nie kupiłam od razu, ale na drugi dzień wróciłam modląc się żeby jeszcze była, z dżinsami podobnie ;) Pozdrawiam równie cieplutko!

      Usuń
  2. Bardzo klimatyczny ten Twój blog, wspaniała rodzinka i ciepłe relacje..tak trzymać. Bardzo czekałam na takie Twoje wiosenne wcielenie, tego mi brakował na Twoim blogu więcej, więcej.... zawsze zaglądam tu do Ciebie i inspirujesz mnie. A paski też mnie kręcą...

    pozdrowienia z Białegostoku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa, od razu chciałoby się więcej, tylko czasu brakuję, ale postaram się ;) Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia! pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają, pozdrawiam!

      Usuń
  4. Bosko wyglądacie wszyscy, stylówa rewelka!
    Pozdro, A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Doładowanie do telefonu:

    http://mux1.pl/r/Dcdarmowedoladowanie

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga