Majówka na działce

21:14 Honorata 14 Comments

Image Hosted by ImageShack.us

Sukienka, którą mam na sobie urzekła mnie od razu: łączką, fasonem i ceną: 32 zł, kupiłam ją w jednym z moich ulubionych osiedlowych sklepików ze skarbami. Wygląda świetnie również do leginsów i balerinek oraz spodni rurek z butami na koturnach. Te, które mam na sobie, zostały założone tylko w celach uwiecznienia na fotce, strasznie mi się spodobały kolory, obcas no i to, że są na koturnach. A kiecka generalnie jest idealna na każdą okazję, na działkowe grillowanie i grzanie się w słońcu oraz bieganie na boso też pasowała.
Gościnnie ponownie wystąpiła Livka - chyba jej się spodobało, bo tym razem pięknie pozowała, co prawda cały czas wpatrzona w swoją panią, ale ten piesek tak ma.

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

sukienka - no name/osiedlowy sklepik
torebeczka - atmosphere/allegro
buty – graceland/deichmann
korale – C&A
spinki – H&M


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
fotki Daniel

14 komentarzy :

  1. piekne zdjecia i zestaw takze :) taki cieply, letni swietne polaczenie kolorow

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna nowa piękna szafiarka, z pięknymi stylizacjami i pięknymi zdjęciami :D A ja muszę sobie robić przerwę :/ ale już czuję, że będę Cię często odwiedzać :D Bardzo mi się wszystko podoba :D I co to za sklepik osiedlowy w którym sprzedają takie cudne sukienki, niesamowite bambosze na obcasie i piękne fuksjowe, długie swetry??? Też chcę się znaleźć w takim!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja się cieszę z tych pierwszych komentarzy, bo ja to wszystko bardzo przeżywam ;) A osiedlowe sklepiki są niedoceniane, można tam znaleźć naprawdę fajne ciuszki, buty, dodatki. Ja mam dwa takie najzwyklejsze u mnie na Zielonych Wzgórzach pod Poznaniem, gdzie mieszkam i jedną budeczkę z ciuchami w pobliżu miejsca gdzie pracuję. Każdy ma taki sklepik gdzieś u siebie, warto się rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Jesteś bardzo urocza i masz śliczne zdjęcia! Sukienka i koraliki są bardzo ładne, nie wiem, jak to wszystko wyrazić, żeby nie brzmiało przesadnie słodko :) Ale na pewno będę tu wpadać, na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  5. o, te buty chcialam kupic dwa tyg. temu,ale w koncu stanelo na inych, nie umialam ich z niczym dobrac :P

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz na bardzo sympatyczną osobę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna torebka, śliczna :) a na te buty miałam ochotę, ale w końcu sobie odpuściłam. teraz tak patrzę sobie na ten zestaw i żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. buty <3 ! reszta nie mniej miłośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wizualnie faktycznie prezentują się świetnie, mam nadzieję, że na dłuższych dystansach się sprawdzą. Pewnie jeszcze tu wystapią, bo dzięki tym kolorom pasują do wielu ciuchów.

    OdpowiedzUsuń
  10. buty prześliczne i faktycznie można je dopasować do różnych ubrań dzięki kolorkom :) a sukienka cudo!!!
    A piesio jaki zapatrzony w swą Panią ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Honiu, czy możesz sprzedać tą sukienkę?? Chyba Ci się już znudziła ;)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga