Bez tytułu

13:10 Honorata 20 Comments

W końcu udało nam się zrobić jakieś zdjęcia "ałfitu" w czasie kiedy nasz Syn brał udział w zajęciach plastycznych. Zaprowadziłam, szybka akcja i z powrotem po Bibika. Bardzo mnie cieszy ten fakt. W końcu trzeba korzystać z wolnej chaty nie tylko w jeden, wszystkim znany sposób, ale na różne, żeby nie popaść w rutynę. I zakup ciepłego swetra cieszy, urodzinowe jeszcze piórka upragnione, wyczekany zegarek z cyrkoniami, który też dostałam na urodziny i kolejny zegarek na łańcuszku od Gwiazdora i inna cudeńka do kolekcji też od tego sympatycznego Pana w czerwonej czapie. I, że w końcu znudzona aerobikiem wybrałam się na pierwsze zajęcia Jogi i Zumby Fitness. Ciekawe co wybiorę? A może to i to. Chyba pojadę dzisiaj sprawdzić jak się mają wyprzedaże. Z tego też się cieszę i z obecności moich Chłopaków w domu przez całe trzy dni! Chyba się nie pozabijamy...
Z tej radości nie przyszedł mi do głowy żaden tytuł posta, czas nagli, a ja cieszę się strasznie na wszystkie obowiązki domowe, które czekają na zrealizowanie: jazda odkurzaczem, obiad, poskładanie prania. To uciekam już do tych pasjonujących zajęć i zostawiam tak jak jest: bez tytułu.















sweter,kolanówki-h&m; biżuteria-prezenty

zdjęcia Daniel & ja

20 komentarzy :

  1. Kocham takie swetry... Cóż pogoda taka, że niemal można by chodzić w nich samych bez kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha :) tez mam taki zegarek. dostalam od mikolaja pod choinke. jest swietny!! no i ciesze sie ze wkoncu jakis ałtfit! wspanialy sweter. piekne zdjecia i piekna ty! wiecej i czesciej!!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny sweter, a zdjęcia magiczne :) buty z NY ? mam takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  4. biżuteria jest śliczna :) lubie wasze zdjęcia oglądać mają tyle fajnej energii w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo klimatycznie tu u Ciebie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi podoba się Honiu ten czerwony stoliczek zapełniony książkami. Sama uwielbiam książki które i umnie spotkać można w każdym kącie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale z Ciebie fajna babeczka wiesz???:):)

    I będę to powtarzać do znudzenia...choć pewnie już Ci się znudziło, bo niezmiennie wzbudzasz zachwyt...to udanego długiego weekendu, odpoczynku i buszowania na wyprzedażach...mnie nic nie zachwyca...jakoś tak kiepsko w tym roku nawet w Re nie znalazłam nic fajnego...może Ty będziesz miała więcej szczęścia
    Buziak
    POLA

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie, i ten sweter...ja taka mała jestem i nie moge takich cudnych swetrzysk nosić:( chyba że jako sukienki:)pieknie wygladach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym zapytać o firmę i model zegarka? Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  10. nieśmiało podpytuję o obrączkę? ;)
    baaardzo mi się podoba
    pozdrawiam (podczytuję i zachwycam się nieustannie ;)) pzdr reggaemama

    OdpowiedzUsuń
  11. a u Ciebie jak zwykle klimatycznie i ciepło, z radością patrzy się na takie przedstawianie rzeczywistości, ten spokój i szczęście bijące z każdego zdjęcia działa jak balsam...
    dużo szczęścia i miłości w Nowym Roku dla Ciebie i Twoich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wszystkie komentarze, pozdrawiam!
    @Anuszka – dokładnie: na sweter kamizelka, długie rękawiczki i wystarczy. A ja bym chciała żeby trochę przymroziło i sypnęło śniegiem.
    @Veroni – zegarek bardzo lubię. Starać się będę spełnić Twoją prośbę ;)
    @Little Black Girl – tak buty z NY.
    @Mela – miejsca na książki zawsze nam brakuje, musimy pomyśleć o kolejnej półce.
    @Pola – wiem i nic mi się na razie nie znudziło ;p W sklepach "poszalałam" w piątek i kupiłam bluzę dla Bibika za 12 zł w C&A. No, ale buty fajnie znalazłam w Deichmanie.
    @Monina – no to noś jako sukienki właśnie, do tego wysoki obcas i będzie super.
    @Iwona – zegarek Asos, w opisie: boyfriend złoty, cyrkonie.
    @Reggaemama – obrączkę dostałam, a kupiona została w zwykłym sklepiku.
    @ThimbleLady – w trakcie robienia tych zdjęć to spokojnie wcale nie było ;) Tobie również najlepszego na ten Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne fotografie, ciekawy blog, pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Honorata najlepsze zdjęcie jak wiążesz buta:):)
    dla pytających o obrączkę - właśnie jestem na etapie wybierania obrączek ślubnych i podobny w wzór widziałam w sklepie Kruk-a tylko niestety mój przyszły mąż nie lubi męskiej wersji tego modelu:)
    Kasia_34

    OdpowiedzUsuń
  15. Z obrączkami to można też spróbować u wypróbowanego, dobrego jubilera zamówić przez siebie zaprojektowany wzór. Nie znam obecnych cen obrączek w wiodących sklepach jubilerskich, ale wydaje mi się, że takie nawet na "specjalne życzenie" u zwykłego jubilera byłyby tańsze no i niepowtarzalne. My tak zrobiliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  16. He he ... mama ale wciąż a może przede wszystkim kobieta. Ja też się szykuję na zumbę fitness. Bardzo lubię ten hmmm ...sport. Po zajęciach mam więcej energii i endorfin niż przed. Joga zdecydowanie nie dla mnie. Pozdrawiam, Danka

    OdpowiedzUsuń
  17. magicznie ... uwielbiam swetry, a ten jest super !!! i ta biżuteria !:)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga