Futro, musztarda, koturny

20:55 Honorata 21 Comments

O tym, że lubię futro i wszelkie futrzane dodatki nie raz pisałam. Sztuczne oczywiście. Choć czasami zastanawiam się czy gdyby było mnie stać, to czy skusiłabym się na coś prawdziwego. Kiedyś oglądałam kurtkę z szynszyli, którą miała na sobie pewna znajoma, nie przymierzyłam, jakoś samo dotykanie jej i wyobrażenie z czego to, wystarczyło żeby uznać, że to nie dla mnie. Tym bardziej, że sztuczne futro jest moim zdaniem równie efektowne. Sztuczne futra mam dwa i jedną kamizelkę. Doszła druga kamizelka, szal i czapka. Z taką ilością futrzanych różności codziennie mogę wybrać coś innego. A ci dwaj ze zdjęcia na końcu noszą swoje futrzane czapy non stop. Tak jak ja non stop mogłabym nosić znaleziony w lumpeksie sweter w cudownym musztardowo-żółtym kolorze i bardzo wygodne koturny, które kiedy tylko zobaczyłam - kupiłam bez zastanawiania się. A taki spontaniczny zakup to u mnie rzadkość ostatnio.


















kazmizelka-stradivarius/wyprzedaż; sweter,spódnica-lumpeks; buty-deichmann; futrzany szal,naszyjnik-h&m; czapka-house/wyprzedaż; zegarek-asos

zdjęcia Daniel & ja

21 komentarzy :

  1. Świetne botki!! futra tez mi sie podobaja. szczegolnie kamizela i czapa :) moze bys zalozyla fanpage na facebooku? moglabys byc czesciej z nami :) ale post raz na tydzien to w sumie nie jest zle!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia, świetny naszyjnik!
    Zapraszam do udziału w rozdaniu z novamoda u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten sweter i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam te buty, są tak wygodne, że najchętniej bym ich nie ściągała :) a muszę dodać, że jestem kompletnie nieobcasową osobą :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia rewelacyjne, dwa ostatnie moje ulubione i podoba mi się wszystko co masz na sobie :) Pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te buty. A naszyjnik idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. urzekająca kolorystyka, sweter cuuudo :) Butom dziś się przyglądałam, zmierzyłam nawet, ale niestety nie mogłam sobie pozwolić na ich zakup.

    OdpowiedzUsuń
  8. Honorata ciuchy to jedno ale Ty po prostu masz to coś. po prostu rewelka. Pozdrowienia Kasia_34

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie to wszystko razem wygląda !!! kamizelka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za komentarze, pozdrawiam!
    @Veroni – proszę docenić to, że raz w tygodniu ;) Ale pomyślę.
    @Joanna – fakt, są bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty!! Nie dziwie się, że niespodziewany zakup. gdybym ja takie spotkała też bym sie długo nie zastanawiala:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty sa cudowne. Ogolnie wszystko jak najbardziej na plus :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :) może poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  13. A tak dopiero teraz patrzę, że na zdjęciu trzecim od dołu masz dwa różne "oka", obłędnie to wygląda! pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajebiste koturny:) kolor i fason rewelacyjne :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kup naturalne futro. Raz w życiu, jesteś tego warta, bo jesteś piękna.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga